Dėl nuolat kintančios epidemiologinės situacijos ir vyraujančios koronaviruso infekcijos norime atsakyti į rūpimus klausimus mūsų keliautojams apie organizuojamas keliones ir COVID-19 riziką.

1. Kas, jeigu dėl įvestų naujų saugumo reikalavimų kelionė negalės įvykti?
Jei kelionė būtų atšaukta dėl to, kad jos nebegalima vykdyti, pasikeitus saugumo reikalavimams, pasiūlysime Tau vieną iš alternatyvų – pakeisti kelionės datą, pasinaudoti kuponu, kuriuo galėsi įsigyti bet kokią kitą mūsų parduodamą kelionę iki kupono galiojimo pabaigos arba pateikti prašymą pinigų grąžinimui. Pasirinkus pinigų grąžinimo variantą, pinigus įsipareigojame grąžinti per 14 darbo dienų.

2. Kas bus, jei prieš kelionę gausiu teigiamą COVID-19 testo rezultatą?
Jei prieš išvykstant į kelionę gausi teigiamą COVID-19 rezultatą, kelionės atšaukimas negalimas. Galima būti apsidraudus, kad atšaukus kelionę būtų sumažinti nuostoliai.

3. Kas būtų, jei kelionės metu susirgčiau COVID-19?

Būtų taikoma saviizoliacija, o esant reikalui ir medicininis gydymas. Tokiu atveju papildomos išlaidos už medicininę priežiūrą ir gydymą atitenka pačiam keliautojui, todėl rekomenduojame įsigyti medicininių išlaidų bei kelionės nutraukimo draudimą.

Sukurti naują paskyrą